בלוג ←

איך להירגע ולהיטיב עם עצמינו ועם המשפחה עם שמנים שיש בבית:

1. הכנת שמן עיסוי:
קחו שמן שיש בבית, עם ריח אהוב, הכינו שמן עיסוי. איך? לכפית שמן בסיס (שמן זית או שקדים) תוסיפו 4 טיפות שמן אתרי. שימו בצנצנת. תנו לעצמיכם או לילדים עיסוי מרגיע. 

💧

2. נשימה עמוקה:
שימו מעט משמן העיסוי שהכנתם על כף היד, שפשפו את הידיים, שימו את הפנים בין הידיים ונשמו נשימות עמוקות. כאלה שמנפחות את הבטן. תוך כדי אפשר לדמיין תמונה שמרגיעה אתכם. או למצוא מילים שעושות לכם טוב ולחזור עליהם כמה פעמים.
כדאי לעשות את זה לפחות פעמים ביום, בוקר וערב. 

🌼

3. שמנים באמבט:
אם יש לכם אמבטיה, או גיגית לילדים, כדאי לשים 3 טיפות שמן על כפית מלח, ובאמבט.
לאמבט מתאימים בעיקר שמנים מרגיעים כמו לוונדר ותפוז. 

🌱

4. הדפת שמנים בחדר:
אם אין לכם מבער שמנים חשמלי או על נר, אפשר לשים קערה עם מים רותחים, (לשים גבוה כשיש ילדים) לטפטף 4/5 טיפות לקערה. אדי המים מנדפים את ריחות השמנים לחדר.
5. אפשר לשים גם טיפה על הבגד, על המצעים, על רהיטי עץ.
שמחה בריאות ונחת 

🌷

את זה כבר קראתם?

לתיאום סדנא מלאו את פרטיכם
או צרו קשר

מחכה לראותכם בקרוב